Klachtenregeling
Bent u niet tevreden over de zorg die u heeft gekregen? Of heeft u een klacht over uw huisarts of een andere medewerker van de praktijk? Vertel het ons. Dan kunnen we de zorg verbeteren
Bespreek uw klacht eerst met de huisarts of medewerker over wie de klacht gaat. Vindt u dit lastig? Vul dan het tip- of klachtenformulier onderaan deze pagina in.
Klachtenfunctionaris
Komen jullie er samen niet uit? Geef dan uw klacht door aan de onafhankelijke klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met jullie naar een goede oplossing, zonder partij te kiezen. Stuur een mail naar (e-mail) of bel (telefoonnummer). De klachtenfunctionaris deelt uw klacht niet met anderen.
Geschillencommissie
Komt u er met de klachtenfunctionaris ook niet uit? Bespreek uw klacht dan met de (naam geschillencommissie). Het oordeel van de geschillencommissie is bindend: u kunt hier niet meer tegen protesteren.
Meer informatie vindt u op de website van (website)